admin Articles Komentarji so izklopljeni za Siva mrena simptomi

Vsak lahko ima sivo mreno. Vsak dan uporabljamo našo očesno lečo za branje, vožnjo, gledanje televizije, opazovanje predmetov in naše okolic. S staranjem naša očesna leča zgublja svojo elastičnost in se postopoma zamegljuje. Preberite članek : Siva mrena simptomi.

Kako se pojavi siva mrena?

Pri nekaterih osebah se katarakta lahko razvije že zelo zgodaj med 40. in 50. letom starosti. Bolj pogosto se to zgodi osebam, ki ne uporabljajo sončih očal z ustrezno UV zaščiti, kadilcem, sladkornim bolnikom, osebam, ki so vsakodnevno izpostavljene sevanjem in pacinetom zdravljenim s kortikosteroidi.

Zadnja ameriška raziskava je pokazala, da ima več kot 20 milijonov Američanov starejših od 40 let razvito sivo mreno ne enem ali obeh očesih. Z pravočasnim odkrivanjem sive mrene lahko z operativnim posegom katarakto odpravimo. Preberite kateri so simptomi sive mrene in pravočasno ukrepajte.

#1 Siva mrena simptomi – Zamegljen vid

Katarakta v svojem začetku ne kaže simptomov na vidni ostrini. Se pa lahko to izraža v obliki določenih kadrov vida, ki so zamegljeni na način kot bi gledali skozi meglo ali v vodi. S časom vse več stvari ki jih gledamo postanejo notne, zamegljene in blede.

#2 Siva mrena simptomi – Nočna vožnja

Z napredovano sivo mreno se slika ki jo vidimo obarva z rumenimi in rjavimi toni. To se še posebej izraža pri nočni vožnji.

#3 Siva mrena simptomi – Bleščanje

Občutlivost vida na svetlobo je prav tako eden od simptomov sive mrene na način, da lahko ob gledanju čutite nelagodje in bolečino.

#4 Siva mrena simptomi – Halo efekti

Zamegljena očesan leča lahko povzroči nepravilen padec svetlobe ki prihaja v oko. To se lahko izraža z halo efektom. Do halo efekta pride zaradi nepravilnega padca svetlobe v očesu v obliki prstana okoli izvora svetlobe, včasih tudi v različnih barvah. To je lahko zelo nevarno ker se večinoma pojavi med vožnjo in zato se priporoča, da se izogibate ali sploh ne vozite avtomobila v začetni fazi razvoja sive mrene.

#5 Siva mrena simptomi – Z očali ne vidite več dobro

Če se vam v zadnjem času zdi, da je vaš vid slabši tudi z očali, ste iz tega razloga že menjali očala pa ni nič bolje potem obstaja velika verjetnost, imate katarakto ali drugo očesno bolezen. Napredovana sprememba dioptrije in stanje očesa je v tem primeru potrebnno preveriti pri oftalmologu.

#6 Siva mrena simptomi – Rumeno – rjavi svet okoli vas

Z napredovano katarakto zaradi sklerozacije in spremembe proteinske sestave se lahko vaša  očesna leča obarva rumeno ali rjavo. To je rezultat blokade modre in vijolične svetlobe zato so barve, ki jih zaznavamo bolj v rumeno- rjavih tonih. Govorimo, da pride do zmanjšanja prepoznavnosti barv. Po odstranitvi motne očesne leče in z vgradnjo umetne leče, so pacienti pogosto zelo presenečeni, ker lahko ponovno vidijo vse v barvah.

#7 Siva mrena simptomi – Dvojna slika

Difrakcija očesne leče pri katarakti lahko povzroči da vidimo dvojno.

Za pravočasno odkrivanje sive mrene, diagnostiko in rešitev vam v Polikliniki Bilič Vision zagotavljamo vrhunsko kakovost pregleda. Pokličite in si rezervirajte termin za pregled s klicem na številko 041 440 905 ali preko spletne povezave: Pregled za sivo mreno.